Sista helgen i April!

Så har sista helgen i April passerat...
Var tar tiden vägen?

Iallafall så har det varit fullt upp hela helgen.
Fredagen
började med att jag fick sovmorgon, när jag vaknade kl 10.30 var jag tvungen och nypa mig i armen för att se om det var sant, när jag kommer ut i vardagsrummet så ligger Robert i ena hörnet av soffan och sover, medans Rasmus ligger i andra hörnet och sover.. : )
Rasmus han fortsatte sova och Robban fick bråttomt iväg mot jobbet.
Mamma kom till Luleå och åt lunch med mig, Rasmus, Malin och Casper.
Vi letade även runt i lite affärer för att hitta kvällens outfit till tjejkvällen.
Tjejkvällen startade hos Cecilia i stan där vi satt ett gäng tjejer och drack vin och surrade.
Sen begav vi oss ut mot Olivers där det inte var speciellt mycket folk så vi drog till Allstar, ingen höjdare där heller så jag och Malin gick tillbaka till Olivers och bosatte oss på dansgolvet resten av kvällen.
När det stängde tog vi första bästa taxin hem för att sova.
Jaa man är inte van det här med utelivet längre : )

Lördagen var det valborgsmässoafton och vi plockade och förberedde inför kvällen då vi skulle ha våra vänner Malin, Petter och Casper på besök.
Vi gjorde en trerätters middag tillsammans. Därefter begav vi oss ut och kollade på majbrasan.
Det är så mysigt att fira med familjen och våran kompisfamilj såna här högtider.
Jag skulle aldrig byta bort dom här lugna tillställningarna mot kroglivet igen!

Söndagen blev väldigt lugn, var trött efter att det blev sent både fredagen och lördagen.
Gick iallafall upp med Rasmus klockan 08 och myste framför barnprogram.
Sen somnade jag till på soffan när Robban klev upp och Rasmus somnade efter lunch.
Vi hann även ut en sväng och lekte i lekparken, men usch så kallt det var.

Varför försvann dom soliga, varma dagarna?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0