Förbjudet...

Det borde vara förbjudet att behöva jobba såna här fina soliga dagar.
Nu när jag och Rasmus klev upp möttes vi av att solen lyste in i hela vardagsrummet, för det första är det ju hur härligt som helst, man blir genast pigg..Men sen kollar man på sina fönster och den svarta tv-möbeln..Usch vad dammet flyger runt. Tror minsann att det blir ett städryck när jag kommer hem.
Rasmus har nu ätit upp sin välling och sitter och tittar på Agenten Oso och gäspar mellan varven, jag förstår inte att man ska envisas med att gå upp vid 08 tiden när man faktiskt är trött och kan sova vidare en timme till?!
Ja min kära son vill väl hinna ta vara på dagarna.

Nu ska jag iaf göra mig klar för att åka iväg och jobba 10-18.
Hade hellre gjort en utflykt med kära vänner till Ormberget för grillning, precis som igår. Hur skönt hade inte det vart?!
Ne jag tror jag ska komma med ett nytt förslag på jobbet, vad tror ni om att flytta ut receptionsdisken utomhus nu till september ? ;)

Ha en trevlig solig dag allihopa och hoppas ni kommer spendera dagen UTOMHUS!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0