En ovälkommen bacill på besök.

I Torsdags fick jag feber, yrsel och mådde inte alls bra, mina fina arbetskompisar skickade hem mej även fast vi hade häcken full på jobbet och jag egentligen hade behövt jobba klart mitt pass.
Min lillebror kom och hämtade mig på jobbet eftersom jag kände att jag var för yr för att kunna köra bil.
For hem till Mamma där Rasmus var och busade.
La mig direkt och sov och ja jag sov i princip HELA dagen/kvällen..Vaknade kl 09 fredag morgon och jag var fortfarande inte riktigt pigg.
Åkte på magsjuka på fredagkväll och Rasmus drabbades av samma bacill Lördagmorgon.
Usch, är hellre förkyld i en månads tid än har magsjuka.
Nu först idag Måndag har jag varit aningen piggare.
Men jag har sovit och legat i soffan i 5 dagar nu.
Så nu är jag less!..Imorgon ska här städas bort ALLA BACILLER , ska sanera exakt varenda vrå i lägenheten.

Så nu har ni fått uppdaterat läge om varför det varit en bloggtorka ett tag.
Dock så var det nog bloggens tråkigaste inlägg någonsin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0