Älskade Sommarkvällar

Hur underbart är det inte med alla dessa mysiga sommarkvällar.
Att kunna sitta ute på balkongen i 20 graders värme kl 21 på kvällen, nej det händer inte så speciellt många dagar per år för oss här uppe i Norrland.
Så det gäller att passa på och njuta.
Myggen är inte ens jobbiga..Jag har endast sett mygg under en enda helg i sommar och det var under midsommarhelgen då jag lyckades dra på mig 80 MYGGBETT PÅ BARA BENEN!
Jag kanske har blivit imun mot dom nu?! : )

Ikväll har vi iallafall spenderat kvällen på balkongen, först med grillat till middag sen kom våra fina vänner Malin, Petter & Casper förbi och hälsade på.
På småkillarna var det full fart direkt. Dom har nog även hunnit lära varandra lite nya bus!:) 
Vi fikade Glass, grädde & jordgubbar ute på Balkongen.
Surrade & skrattade :)

När dom gått hem somnade Rasmus på en gång.
Och jag lurade ut Robban på balkongen igen för lite Yatzyspel. Hm måste man säga vem som vann också?
Jag hade inte riktigt turen på min sida ikväll så jag måste erkänna att min kära sambo vann.

Nu blir det snart och sova så man orkar med alla trevligheter som händer imorgon!
Hoppas ni har haft en lika trevlig kväll som oss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0