Mitt i veckan mys med Familjen!

Robert var ledig idag så vi bestämde oss för att ha en riktigt mysig familjedag, och gissa om vi haft! : )

Jag fick sovmorgon i morse till kl 10.30 då kom mina två älsklingar in och väckte mig. Rasmus hade varit in tusen gånger tidigare tydligen och försökt hinna väcka mig innan Robert hann ta ut han från sovrummet.
Vi gick upp och busa sen hade vi tänkt att åka in till stan för lite lunch men våran kära son var trött så han fick äta lunch hemma och sen fick han sin efterlängtade eftermiddagsvila.
Jag och Robert åt lunch efter han somnade och sen somnade såklart vi också och allihopa vaknade kl 14.30 !
Då gjorde vi oss redo för stadsrundan, vi shoppade lite nya kläder till lillprinsen och därefter blev det middag på Cafe Mat och Prat.
Rasmus "valde" såklart Plättar med sylt och grädde och vi Foccacia. Mums!
Sen var klockan så sent så dom stängde så då begav vi oss hemåt och jag och Rasmus packade in lite grejer i bilen och for sedan till Mamma/Mormor. Och här är vi ännu, vi ska nämnligen sova över här för Rasmus ska busa hemma hos sin Mormor i morgon medans jag ska iväg och jobba.

Nu ska kvällen avslutas med en film tillsammans med Mamma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0