26 - Mina Rädslor..

... är ormar, tycker tillochmed att dom är äckliga att se på film. Har aldrig stött på en och jag hoppas innerligt att jag aldrig kommer att göra det. Men det är nog Anaconda filmen som satt sina spår.

... är mörkret. Har väl alltid varit mörkrädd ända sedan jag var liten vet inte riktigt vad som har växt fram denna rädsla. Men det är väl allt hemskt som händer i vårat samhälle nu för tiden och programmet efterlyst som kan ha en liten anledning till rädslan. Sen har jag ju haft och göra med inbrottstjuvar och galningar på nattklubben så jag antar att det också är en av anledningarna. Men jag är tillochmed så fjantig så att jag är rädd och vägrar gå ensam från garaget, ibland är dock ett måste men då brukar jag snabbt ringa Mamma eller Robert så jag absolut pratar med någon dom 200 meterna från garaget till lägenheten.
Sen jobbar jag inom en bransch där man ibland jobbar ensam på kvällarna, och det ska vi inte tala om hur läskigt jag tycker det är. Usch! Trodde att denna rädsla någongång skulle växa bort men har nu insett att ju äldre jag bli desto räddare blir jag, Hm visst är jag en mes?

... är skräckfilmer. När jag gick högstadiet kunde jag se alla dessa skräckfilmer som t.ex Jag vet vad du gjorde förra sommaren, Scream, Fredag den 13:onde. Undra hur jag vågade det? För numera blundar jag mig igenom såna filmer, jag tål inte riktigt det här med att se blod.

... är att flyga. Men nu har min kära sambo och underbara vännerna familjen Hansson-Stenman tänkt försöka övervinna min rädsla med att planera in en utlandsresa! Undra om dom kommer lyckas övertala mig och om jag isåfall kommer vara ett totalt nervvrak då planet landar?! : )

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är inte alls någon mes när det gäller att vara mörkrädd, du vet ju hur jag är! Jag sover ju inte ens själv hemma, haha!



Jag tänkte faktiskt ringa dig idag och säga "Marika, packa väskan vi åker till Stockholm imorgon" för jag fick en gratis resa och då tänkte jag genast att vi skulle övervinna din flygrädsla :) Men sen så smög latheten in och jag orkade inte...

2011-01-14 @ 00:01:45
URL: http://livetarsummanavdinaval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0