Jobbdag

Idag har jag nämnligen varit iväg och jobbat i Sunderbyn medans mina två älsklingar har varit hemma och busat tillsammans hela dagen.
Fick sovmorgon imorse iallafall eftersom jag började kl 11.00, men då jobbade jag till 19.30.
Hade en konferensmiddag för 14 personer, och det gick kanon bra. Dom var mer än nöjda.
Tyvärr hann min lilla prins somna innan jag hade kommit mig hem, så jag längtar till imorgon då jag och han ska vara hemma och MYSA + BUSA hela dagen.
Och sen kanske man skulle ta och göra ett ryck med bakningen tills på Fredag då det är födelsedagsfirande för Robert...Måste bara komma på vad jag ska baka för gott först! : )


Någonting som inte är likt mig är att jag är trött efter att ha arbetat 8,5 timme?!
Hm, det tar nog ett tag innan man är inne i jobbrutinerna igen efter att ha gått hemma på heltid i 1 år.

Tror faktiskt jag går och kryper ner i sängen och sover nu.
Hoppas på -5 grader och inte snöstorm imorgon så man tar sig ut och promenerar.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0