24 - Det här får mig att gråta

Oj, det är nog rätt mycket som kan få mig att börja gråta för jag är nog en rätt känslig person emellanåt.
Filmer som berör hjärtat kan nog i princip få vem som helst att gråta ...t.ex Titanic och Pearl Harbor..Jag kan inte räkna alla dom gångerna som jag sett dom och ALLTID gråtit till. De finns en speciell scen i Titanic som tårarna alltid kommer på och samma gäller Pearl Harbor fast där är det nog 2 scener! : )

Andra tillfällen då mina tårar rinner ner för kinden är då mina nära och kära mår dåligt, när någon som står mig nära dör, kärleksförklaringar, när jag läser om barn som far illa, när någon är RIKTIGT ELAK.

Ja jag tror att denna lista kan göras lång.

Sen finns det såklart tidpunkter under ens liv då det egentligen inte spelar någon roll t.ex vad man gör/läser/ser för då kommer tårarna precis när som helst. Det är faktiskt under tiden jag var gradvid. Alla dessa hormoner som bara for över kanten rätt ofta.
Jag minns så väl en gång då jag låg och grät i soffan och min sambo var helt förstörd och förstod inte varför jag låg där och grät. Kan ni gissa varför?
Jo han hade ätit upp den sista skinkan som jag ville ha på en smörgås just då.
Robert erbjöd sig såklart att fara och köpa mer skinka om jag ville ha de..Men då hade jag ångrat mig och ville numera ha en Kycklingmacka från Dagobert. Haha ja jag fick en sån till lunch!
Finns nog inte en sak han inte gjorde för mig under den känslomässiga berg och dalbane tiden!

Ja det var rätt komiskt och jag håller på dö av skratt varje gång jag tänker på det.

Visst är man rätt töntig ibland? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0