13 - Den här veckan.

Rubriken passade ju klokrent in eftersom det nu är Söndagkväll och slutet på vecka 1.

Sista veckan på vårat jullov som vi spenderat tillsammans HELA familjen.
Robert har varit ledig med mig och Rasmus från den 21 december. Helt underbart har det varit och vi har hunnit mysa och bara ta de lugnt hela familjen. Och det är riktigt värdefull tid.

Min kära Lillebror har även varit hemma under jul/nyår.  Så förra Söndagen åkte jag och Rasmus till Mamma och myste på hela dagen och umgicks med henne och lillebror, sov även över där och det var en sista dag för att hinna umgås med brorsan eftersom han åkte tillbaka till Lycksele i Tisdags. Men vi ska snart åka och hälsa på honom : )

I veckan har vi även hunnit vara till Storheden och fikat, pulkpromenader, storhandlat, haft besök av Roberts kompis + flickvän från södra Sverige. Har även blivit två VIKTIGA hockeymatcher.
I Torsdags var det nämnligen derby mellan MODO-LULEÅ.. Mamma och en kompis till henne kom även förbi här och hjälpte till att vara MODO hejaklack eftersom min kära Robert tyvärr nog hejar på Luleå. Men det är nog det enda felet han har, så det kan jag leva med eftersom han är HELT UNDERBAR annars.
Och i Lördags var det nämnligen återigen ett Norrlandsderby MODO-SKELLEFTEÅ och vi vann båda matcherna och klättrar nu sakta men säkert upp för tabellen. Shit så underbart!

Trettondagsafton vart vi bjudna på middag hos Rasmus Farmor.. Hon hade gjort Ryggbiff i någon jätte god sås, CousCous och sallad till det. MUMS var det! Så där blev vi ett tag och umgicks med dom, Riktigt trevligt. Vi gick hem då det var läggdags för Rasmus och sen spenderade vi resten av kvällen med att kika på film och bara ta de lugnt hemma i soffan.

I Lördags hann jag med ett jobbpass 07.00-16.00 för att vara exakt. Våran kära son kände nog på sig att hans mamma skulle upp tidigt på lördagen och satte igång och tjura i två timmar just precis då jag skulle sova.
Så jag hann inte få mig så mycket sömn, men 3,5 timme blev det väl iaf innan klockan ringde.
Död hela kvällen vill jag lova, sov från och till från kl 19.00..Var inte speciellt social!

Och Söndagen som brukar vara den segaste dagen då man inte brukar orka göra någonting har faktiskt varit ganska fullbokad för min del men det blev en JÄTTE MYSIG dag.
Jag och Rasmus gav Robban sovmorgon och gick upp kl 08.30 - det blev välling, barnprogram, bus och massor av mys. Vid lunchtid kom Mamma hit och vi drog iväg på leksaksaffärerna här i stan och köpte en present till Rasmus kompis som fyllt 1-år. Sen blev det bio och Änglagård 3, den var riktigt bra och sevärd så har ni inte sett den så rekommenderar jag faktiskt den!
Därefter blev det Max mat och mys i soffan framför en film.
Snart dags att sova så man orkar med ännu en ny vecka med massor av trevligheter!

Är det någon mer än jag som tycker veckorna bara rusar fram?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0