Dags för uppdatering.

Har varit fullt upp i princip hela förra veckan så bloggandet fick skjutas åt sidan.
Men tänkte göra en snabb veckoresume så ni får se vilket fullspäckat schema jag haft! : )

Måndag: Var jag som sagt och jobbade.

Tisdag: Ledig och myste hemma med Rasmus. Vi hann även med en pulkpromenad med våra kompisar Malin & Casper.

Onsdag: Ledig idag också. Men då for jag och Rasmus och hälsade på Maria & Casper. Vi promenerade in till stan, åt lunch och shoppade litegrann (bla. present till Robban). Kvällen gick åt till och baka, och fick även telefonsamtal av mamma som berätta att min kära lillebror hamnat på sjukhus med ett knäckt näsben! :/ Inte direkt en trevlig avslutning på denna kväll.

Torsdag: Jag sov 3,5 timme natten till denna dag, åkte och jobbade kl 06.30 och var hemma 17.00.
Trött var bara förnamnet, fortsatte min bakning för att se gå och sova kl 01.00.

Fredag: Robban fyllde år så det blev KALAS! ..Men på dagen snabbstädade vi för att de skulle vara riktigt fint när Mamma, Roberts mamma med familj och Roberts kompisar kom förbi på fika. Rasmus slocknade i sin mormors famn vid 21.30 tiden efter att ha fått FULL UPPMÄRKSAMHET hela kvällen av allt främmande. Gissar på att Rasmus kommer bli showartist när han blir stor om han fortsätter i dom här spåren.

Lördag: Vi bjöd över Malin, Petter och Casper på Tacomiddag, hockey och tårta. Riktigt trevligt. Jag och Robert avslutade kvällen med film, alfapet spel och popcorn.

Söndag: Familjen åkte till stan, gick i affärer, åt lunch och sen när vi kom hem bjöd vi över våra kära grannar på fika.



En riktigt trevlig vecka/helg med andra ord! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0