Veckan som gått.

..har varit alldeles fullspäckad som vanligt.
Måndag stod det jobb på schemat och det var i Receptionen, lärde mig massor av nya saker såklart.
På kvällen agerade jag kock, servitris och receptionist... stressigt men jag klarade det! : )

Tisdag fick jag och Rasmus besök av Maria och Casper. Vi busade, fika och lekte massor.
Trevlig dag!

Onsdag var vi med våra underbara vänner Malin och Casper på stan.. Kikade runt i affärer, fikade och köpte present till Rasmus faster som fyller år i morgon.

Torsdag trotsade vi kylan, startade bilen och styrde mot Boden för en träff med Malin L.
Var säkert över två månader sedan vi sågs sist så det blev att uppdatera läget lite.
Men jag har nästan glömt hur fort det går att gå igenom shoppingutbudet i Boden.
Tog väl sisådär 25 minuter så var Gallerian klar och utanför på gågatan är det inte mycket att hurra för.
Nej tacka vet jag Storheden och Luleå Centrum.

Fredag blev det sovmorgon och jobb. Slutade kl 16, skyndade mig förbi storheden en sväng och köpte pyjamas till lillprinsen, sen raka spåret hem till mina älsklingar. Blev full fart hemma, bus och mys i massor.
Åt middag, Let´s Dance och filmen Eat-Pray-Love.
Ingen film jag kommer att rekommendera till andra, den var 2,5 timme lång och dö seg. Hände som inget spännande i den.

Lördag fortsatt jobb 08.00-17.00!
Jag jobbar min första helg SJÄLV i Receptionen, det gick väl ändå hyffsat bra.
Man lär sig allt eftersom, så snart kan jag alla rutiner i sömnen.
Efter jobbet raka spåret hem och pussa på mina älsklingar. Robert hade lagat gomiddag!
Kvällen spenderades i soffan framför Melodifestivalen. Rasmus och jag hejade såklart på Brolle (som bodensare man är), nej nu hejar jag ju inte bara på honom för att han är från samma stad som mig. Låten var en av dom två som faktiskt var bra.
Rasmus diggade tills han somnade. Efter Mello passade vi på att se filmen I rymden finns inga känslor. Tyckte den var rätt okej iallafall, kanske inte en film jag skulle orka se flera gånger till men iallafall sevärd på något sätt.
Blev tidig kväll för att orka upp Söndag morgon och jobba.

Så idag har jag jobbat, åkte hem och åt Tacos.
Därefter kom Mamma hit med Alla Hjärtans Dag presenter till oss, och vi gav också henne present.
Sen fikade vi Alla Hjärtans Dag Bakelser eftersom vi inte kommer hinna det imorgon, för direkt Robert slutar jobbet blir det och äta middag för att sedan bege oss iväg på Kalas.


Sägs att det ska vara rekord kallt hela veckan? När fan ska våren komma?!
Nu får det vara slut på kylan och vintern..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0