Världens bästa ishockeyspelare lägger av!

För alla er som inte är ishockeyintresserade och har missat kvällstidningarnas stora rubriker: Foppas ishockeykarriär är över!!

Jag fick veta det för en timme sedan ungefär då Mamma skickade och beklagade sig över att detta trots allt blev en sorglig dag, och det med anledning av min och tidningarnas rubrik.
Okej, min sambo tycker att han borde ha lagt av för längesedan, men tror ni det är lätt för mannen att sluta med något som är hans största intresse och nått som han verkligen brinner för?!?!
Sluta klanka ner på Världens bästa Ishockeyspelare och låt han gör HUR MÅNGA COMEBACKER han nu vill innan han verkligen känner att han klarar av att lägga skridskorna på hyllan.
Nu säger tidningarna att hans karriär definitivt är över, men det har dom skrivit hur många gånger som helst.
Jag blir förvånad om han verkligen ger upp nu, för han vill nog ha sitt SM GULD med MODO innan!
Jag hoppas innerligt att hans karriär bara är över när det gäller NHL spel och håller alla tummar jag har för att han ska avsluta hela sin karriär med några sista matcher tillsammans med Modo, hjälpa dom till slutspel och ta det där förbannade SM Guldet! : )


4 år sedan sist vi vann gulden, tycker det är dags igen!
Undra hur många år sedan det är för Luleå nu ?
Robert kan du svaret? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0