Underhållande TV-program?!

...Ja jag älskar att se alla möjliga serier på TV.
Fast det är alltid den där tiden som inte riktigt finns till för att följa miljoner med serier så numera är det tre tv serier som jag ser... Glamour, Solsidan och Big Brother.
Glamour är en serie som är hundra år gammal, min kära mamma satt och kollade på det varje kväll då jag var liten, missade hon ett avsnitt så hade hon spelat in det. Nu har den Glamour sjukan smittat av sig på mig och jag bara MÅSTE se varenda Glamour avsnitt! Men det är så bra! : )

Solsidan är ju bara världens bästa serie.. Helt klart!! Man skrattar sig igenom varenda minut. Dock blir man ju lika less varje gång att den där halvtimmen alltid ska gå så jäkla fort på Söndagar. 
Inför DUBBEL avsnitt!

Sen då angående Big Brother.
En skandal dokusåpa som roar svenska folket kan väl den beskrivas som.
Folk går in i huset för att dom söker kändisskap..
Se bara nu i år . Två flamsiga blondiner, en transexuell, ett par ( som redan lämnat huset pga att det snurrade om i hjärnkontoret för en av dom), en kille som tror han är snyggast i världen!.
Ja listan kan fortsättas göra lång för de är en salig blandning av en massa människor därinne.
Ingen är den andra lik.
Dom bråkar, skriker, gråter, blir fulla, spyr och har sex hit och dit..
VARFÖR utsätta sig för allt detta för att bli kändis?!
Man har ingen kontakt med omvärlden, instängd i ett hus i 100 dagar med helt främmande människor.
Ne jag skulle aldrig någonsin sökt till något sådant program, men även fast jag totalt sågar det så sitter jag och min sambo och ser detta på kvällarna.
Nu frågar ni er säkert : Varför i hela helvetet ser hon på de då? ..Jo för när man väl nu har börjat se ett avsnitt så går de inte att sluta, man är fast i det!.. Typiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0