Tisdag 1 Februari:

Var det inte nyss julafton?
Det känns så,men nu minsann är det 1 Februari!
Tiden bara springer iväg och Rasmus tillsammans med den. Han växer så det knakar och blir bara busigare för varje dag som går. Numera har han lärt sig att klättra upp på vardagsrumsbordet och där vill han sitta och se på tv.
Nu tänker ni nog men det är väl bara ta ner han?
Jo visst jag plockar ner han från bordet sisådär 500 ggr per dag men han tycker det är kul så han hånskrattar åt mig och sätter sig där igen.
Ja vilka ideer dom små har, men trots det är barn det bästa som finns!

Jag har lite smått börjat arbeta nu så att Robert och Rasmus får vara hemma och busa på dagarna.
Jobbar bara högst 75 % vilket är jätte skönt. Jag varken behöver eller vill jobba heltid.
Jag vill vara relativt pigg då jag kommer hem från jobbet för att orka med och umgås med min UNDERBARA familj.
Jobbet är inte allt!!

Idag har jag varit ledig och vi har hunnit med en hel del.
Städat, tvättat, haft mamma och barnfika med våra vänner Malin, Casper, Jenny och Lova. Vilket var trevligt som vanligt!
Nu ska vi laga middag och sen tror jag det lutar åt en pulkpromenad.
Vi har ju faktiskt inte hunnit oss ut idag.

Hoppas ni har haft en lika trevlig dag som vi!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0