Solen lyser!

Hur underbart är det inte när man vaknar på morgonen och ser att solen lyser och att det endast är -17 grader ute!..
Äntligen..det går åt rätt håll! : )
Jag och Rasmus påbörjade iallafall dagen med en promenad med våra vänner Malin och Casper!
Sen har Rasmus hunnit visa lite nya grejer han lärt sig, Bla: Slänga ner blomjord på golvet och därefter ta en smakbit av det, Så jag har fått torka både ungen och golvet.. Sen klarar han tydligen numera även att vrida på plattorna på spisen.
SUCK dessa påhitt var inte önskvärda!

Nu har det hunnit vara lunchtid och Rasmus la sig för att vila, för i eftermiddag ska vi på 1-års kalas.

Ska skynda mig att göra mig iordning och kanske hinna slå på en eller två tvättmaskiner innan det är dags att bege sig iväg!

Ha en underbar, solig dag allihopa! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0