Sista helgen i Februari.

Så har sista helgen i Februari nu också passerat!

Det har varit en lugn och skön helg : )
I Fredags jobbade jag dock ett tolvtimmar pass. Fick förstärkning på kvällen av Rebecca och Malin som skulle hjälpa mig under Pubkvällen, det blev tyvärr ingen rusning så vi stängde ändå relativt tidigt.
Sen packade vi in oss allihopa i Caddyn och drog en vända till stan och släppte av Rebecca innan vi begav oss mot Björx, där jag släppte av Malin på hennes gård och sen drog jag hem och sov. Var ändå rätt trött när jag kom hem.

Lördagen började med sovmorgon, sen packade vi väskan för utflykt och promenerade till Ormberget hela familjen tillsammans med Familjen Hansson-Stenman! ..Där blev det och grilla korv, vilket var jätte gott och riktigt mysigt.
Vädret var ju verkligen kanon! : )
Rasmus han lekte i snön med hinken och spaden och hann även visa upp sitt humör då han inte fick promenera upp för slalombacken, haha våran son vet då verkligen vad han vill men det är tur de då klarar man sig här i livet! : )
Kvällen bestod av en kort powernap hit och dit för hela familjen, sen Melodifestivalen, hockey och film!

Idag har vi storstädat hela lägenheten, man blir så nöjd när det är klart men det är ju så förbannat tråkigt när man väl håller på.
Men det blir rent och snyggt efteråt! : )
Ikväll fick vi även fin besök av Finaste Lillebror och Mamma.
Var hur kul som helst, och Rasmus busade på ordentligt med dom.
Han fick även presenter, som vanligt! Och det Tackar han så jätte mycket för ; )

Nu blir det Räkor och tv!


Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0