Schlager Lördag.

Lördagen började med att jag fick sovmorgon, hur underbart är inte det ?! 
Rasmus och Robert gick för att vila då jag tog mig upp ur sängen, så jag la mig framför tv:n själv och kikade lite film.
Hann även duscha, marinera köttet vi skulle äta ikväll innan dom vakna 2,5 timme senare!  
Därefter massvis med bus med Rasmus, han blir bara busigare och busigare för varje dag som går! : )

Kvällen bestod av ishockey, Melodifestivalen och en hemlagad tre rätters middag.

På menyn stod det:
Förrätt: Toast Skagen
Varmrätt: Oxfile med Potatisgratäng.
Dessert: Stekta bananer med glass.
Gott var det kan jag lova! : )


Rasmus somnade efter halva melodifestivalen och när det var slut blev det film för mig och Robban!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0