05 - Vad är kärlek?

KÄRLEK är något helt underbart att uppleva och någonting man vill ha hela sitt liv.
Men det finns så många olika kärlekar såsom: Syskonkärlek, kärleken till ens barn, kärleken till sin förälder och kärleken till någon i det motsatta könet.
Föremålet för ens kärlek behöver inte ens vara för en annan person utan du kan älska ett djur lika mycket som en människa.

Många tror att kärlek bara är när det pirrar i magen då man ser på en annan människa. Men det behöver inte alltid vara så.
Uppoffringar man gör för någon man älskar är KÄRLEK, att visa uppskattning och berätta att man älskar en person är KÄRLEK, det kan vara en sån liten grej som att köpa en ros till någon man tycker om som är KÄRLEK.

En kärlek som gör varmt i hjärtat är när ens barn visar att man är betydelsefull i ens liv. När man får en kram, när den kommer gåendes och säger mamma då man kommer hem, när man får en blöt puss! <3
Det är såna gånger man uppskattar att KÄRLEK finns i ens liv! Och jag har massor av kärlek och ge till min familj och jag får lika mycket tillbaka av dom!
Det är lycka och det är kärlek för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0