02 - Starkaste kärleken i världen

Den starkaste kärleken i världen är utan tvekan till sitt barn, det är av ens eget kött och blod.
Tänk våran lilla Rasmus låg i 9 månader i min mage och kärleken till han växte starkare och starkare för varje dag som gick.
Man vet inte vad det är för liten bebis som finns inuti ens mage, men första sekunden jag såg honom som nyfödd visste jag att det är VÄRLDENS BÄSTA RASMUS och att vi kommer älska honom mer än allt annat på jorden.
Man gör ALLT för sitt barn och det är verkligen den starkaste kärleken.

Det finns inga ord som kan beskriva den här kärleken tillräckligt bra eller ens i närheten av vad den är så därför sätter jag punkt nu! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0