01 - Om mig

Ja vi startar väl med ett litet inlägg om mig själv.

Jag heter Marika (till er som inte redan visste det), är 24 år, född och uppvuxen i Boden/Sävast.
Har bott i 3 olika lägenheter och 1 hus i Sävast under dom åren som jag bodde hemma. Har även hunnit med några små utflykter till min absoluta favoritstad Örnsköldsvik. Där har jag haft två olika lägenheter under kortare perioder, hann med och göra två praktikperioder och 1½ jobbsommar på en Italiensk Hockey Restaurang! : )

Gick Hotell & Restaurang på gymnasiet och det är det bästa och roligaste jag gjort när de kommer till val i skolan.
Visst kom det dagar då man var less och bara önskade att man skulle ta studenten men för de mesta hade vi KUL och skrattade nästan jämt.

Har jobbat som Servitris, Bartender & Receptionist på lite olika restauranger/hotell och jag trivs som fisken i vattnet med det yrket.

Som dom flesta andra i min ålder har jag lärt mig av misstag i livet (tur det) för det har verkligen stärkt mig som person. Och det viktigaste jag lärt mig är att folk som mår bra av att trycka ner och behandla andra illa är ABSOLUT INTE värda att få finnas med i ens liv.
Förstår inte hur man kan må bra av att se någon annan fara illa?! (Inte ett friskt beteende iallafall)

Jag har äntligen hittat min prins i livet:  ROBERT Fann han tillochmed i LULEÅ?! Där jag numera bor tillsammans med honom och VÅRAN lilla prins RASMUS Jag älskar verkligen familjelivet och skulle inte kunna byta bort de mot någonting annat i hela världen.
Och min MAMMA & LILLEBROR dom har alltid funnit där för mig. Dom betyder också så enormt mycket för mig.
Men dessa fyra personer kommer ni utan tvekan att få läsa om mer än en gång i denna blogg!


Nu får det räcka för denna gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0