03 - Min Mamma


Min Mamma betyder JÄTTE mycket för mig.
Hon är helt enkelt den bästa mamman i hela världen.

Hon har...

  • ...stöttat mig när allt har varit svårt och jobbigt.
  • ...ALLTID tröstat mig då jag varit ledsen och mått dåligt.
  • ...uppfostrat mig till den person som jag är idag.
  • ...stöttat mig i ALLT (hur knäppa beslut jag än tagit i vissa situationer).
  • ...lärt mig vad som är rätt och fel.

Hon är verkligen en av dom som betyder MEST i mitt liv.
Och jag är så glad att just hon blev min mamma.
Hon är precis så som en mamma ska vara.
Omtänksam, visar hur mycket hon tycker om dom som står henne närmast, positiv, glad, hjälpsam! ..Ja listan kan göras lång.

Och det går inte i ord och beskriva hur mycket jag ÄLSKAR min mamma!
Jag hoppas hon kommer läsa det här och förstå hur mycket hon betyder för mig.


Gammal bild! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0