12 - I min handväska..

..eller rubriken borde nog vara i min skötväska! :)
När man fått barn har man slutat använda en liten handväska som rymmer plånboken, mobilen, nycklarna och kanske ett läppglans NU är det skötväskan som används varje stadsrunda och utflykt om nu inte Rasmus är hemma med sin Pappa eller på något annat äventyr vill säga.
Så nu är det inte bara fyra saker att hålla reda på i en fjuttig väska.
Ne nu ska de kommas ihåg blöjor, tvättservetter, nappar, mat/mellanmål/frukt/majskrokar, nappflaska/pipmugg, extra kläder, haklapp och leksaker + då mina egna saker som jag nämnde tidigare (plånbok, mobil, nycklar)
Men jag klagar inte för I LOVE IT!
Första veckorna tog detta packande av väskan hur lång tid som helst och man glömde alltid någonting. Men nu mina vänner så går detta på rutin, man kan i princip plocka ner allt de där i skötväskan på nån ynka minut och även i sömnen! :)

Känner ni igen er? : )

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag känner igen mig ABSOLUT :)

Nu säger det bara svoosch så är allt nere i skötväskan igen!

2010-12-31 @ 13:51:20
URL: http://livetarsummanavdinaval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0