04 - December

Månaden December är en månad då det ALLTID är fullt upp.
Jag som jobbar inom restaurangbranschen brukar i princip inte hinna mer än att sova och jobba under just den här månaden.
Men eftersom jag inte jobbade under December förra året så hann jag inte bli alldeles för julstressad utan vi tillbringade dagarna hemma med och mysa med våran nyfödda son.
I år blev de lite mer stressigt.
Jag jobbade inte så jätte många dagar under just denna månad, men däremot hade vi ett 3-dagars långt 1-års kalas för Rasmus, många stadsrundor för att inhandla alla julklapparna, fixa julkort, julpynta, julstäda, slå in alla julklappar..Jag lovar er det tog ett X antal timmar eftersom vi köpte en hel del till Rasmus! :)
Men som sagt vi skaffade Rasmus för att verkligen ge han allt vi kan!
Julafton tycker jag är till för barnen och då ska man skämma bort dom! ..Dom är trots allt det bästa som finns!
Själva julafton blev en hur mysig dag som helst...Jag fick fira med mina nära och kära! Vad mer kan man begära?

Jag tyckte tillomed att julmaten var god! (Då vill jag meddela alla läsare att när man jobbar med julbord under en hel månad och ställer fram, plockar undan osv osv..då brukar man inte vara speciellt sugen på just julmat på julafton. Inte så konstigt? NEJ!)

Hoppas ni också har haft en helt underbar JUL och GOD FORTSÄTTNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0