Tisdag. .

I morse blev det inte och ta så mycket sovmorgon.
Va ju ivrig att fixa till sovrummet, så att allt blir klart : )
Började röja upp, Robban satte upp listerna, och så fick jag äntligen upp dom nya fransgardinerna som jag inhandlade på Clas Ohlsson i fredags! : ) Dom passade riktigt bra.

For förbi hos Maria och drack te, spelade kort och prata tjejsnack. . Sen så for jag iväg på växtriket och köpte blommor och blomjord. . Hem och gjorde middag, sen planterade jag blommorna i dom nya krukorna så vi får nå levande blommor i sovrummet! : )

Skulle spika ihop en tavelram som jag köpte på Ikea, men skiten var helt omgjord sen sist jag köpte därifrån. Fanns inga färdigborrade hål, spikarna vek sig osv..Och det är inte för att jag är svag, utan tillslut så tog jag skjuthäftapparaten.
Det gick faktiskt mycket bättre!

Började städa upp i Datarummet för att det ska vara sovfrämmande där, men fortfarande inte klart...är nå så jävulskt med grejer där! Usch!
Sen såg vi på Andra Avenyn innan vi gick och la oss, och jag somnade på en gång. Var hur trött som helst : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0