Modo-seger. .

Idag vaknade jag typ pigg redan vid klockan 10, blev helt chockad. Men pallade mig upp ur sängen på en gång och började städa lite smått och röja upp allt byggstök : )
Betalade dom tråkiga räkningarna och sen tog jag bilen och drog till stan och mötte upp Maria!
Vi gick och fikade på ett nytt Cafe inne i stan, svin fint o mysigt var det där!!
Sen for vi snabbt på Willys, till Maria och ut med deras hund och sen for vi hem. .

For och hämta pizza och sen blev det hockey.
Black and white pizzan kan jag verkligen rekommenderar till alla, det är oxfile, fläskfile, bearnaisesås och tzatsiki, mums!!
Blev modo matchen på den lilla tv:n utan ljud, och luleå matchen på storbilds tv:n med ljud!
Fuusk..men Luleå förlorade och Modo vann ! :) Kanon, äntligen slapp jag höra Robbans dryghet över modoförlust.

Därefter blev det lite film och sen orkade inte ögonen vara vakna längre, så kl 01 gav vi upp och gick och la oss och sov! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0