Känns ungefär som en bakis söndag!

Vaknade såklart sent idag. 15.00 kom mamma hem och undrade varför jag fortfarande sov.
Skyndade mig upp och gjorde mig klart, åt varma mackor och for sedan på hockey.
Brorsan och hans lag hade match mot Clemensnäs , och dom bara måste vinna!
Det gjorde dom också..5-2 slutade matchen.
Åkte hem och slöade, jag har en förmåga att känna mig bakis på söndagar när man jobbade lördagnatt.
Undrar varför?
Vi åt middag och sen la jag mig i soffan och såg på En Fyra För Tre, såg en hel säsong :) Det är så jävla bra!
Sen i kväll kom Robert : ) Mycket Trevligt.

Nu är klockan sent !
Jag & Robban ska gå och sova nu, för i morgon blir det upp tidigt och så tar vi släpet och drar till Ikea : )

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0