Inte en rättvis seger!

Jag gick inte upp förrän vid elva tiden idag, var total död!  : )
Robban hade redan spikat ihop alla underskåp till köket då jag klev upp. . Började tömma alla skåp i köket och det ser seriöst ut som att en bomb har slagit ner, hur stökigt som helst.
Grejer på hela bordet, hela golvet och i hela datarummet, och datarummet ska  vara städat tills i morgon, hur fan ska det gå ?  Slog sönder kaklet, och ibörjan gick de kanon bra men sen så var de ju självklart tvungen och jävlas en massa.

Vi drog till Storheden och skulle handla nå plugg till vattnet i köket, för att slippa stänga av vattnet i hela lägenheten.
Man måste ju faktiskt kunna duscha anser jag : )
Sen blev de drive in och mat på MAX.
Hem och käkade och sen så laddade jag för en bilresa och ishockey i Kalix.
Robban skjutsade mig till Sunderbyn där mamma stod och väntade på mig. Var framme i rätt tid typ, hade bara hunnit gå 1 minut av matchen som tur var !
Var en kanonmatch, tyvärr så spelar Kalix småfult och Boden fick inte in puckarna: (
Ändå så vann dom skotten och borde ha vunnit hela matchen!
Kalix vann orättvist med 2-1 ..tyvärr!

Kom hem för en timme sen ungefär, och nu ska jag nog börja lasta in lite grejer i skåpen som är klara..
Alla underskåp är iaf på plats, så lite grejer borde man få bort från golvet och borden !

Har ju sagt ett tag nu att jag ska lägga in bilder på sovrummet..före och efter.
Men de kommer en annan dag.
Så håll ut : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0