Måndag & Ikea.

Jag var vaken redan kl. 07.30 i morse, skulle ju nämnligen på Ikea! : )
Vi for och hämtade släpet och tog oss iväg kring 10 tiden. .
Var framme vid halv tolv tiden, och jag fick driva omkring själv med vagnen, skönt.
Då får man ta hur lång tid på sig som möjligt för att kika runt, för grabbarna stod och fixade grejerna till köket.
Allt fanns tyvärr inte hemma, men vi fick hem allt förutom själva luckorna.
Jag shoppade lite lampor, massvis med ljus eftersom jag skulle handla till både mamma & Åsa.
Blev middag på frasses innan hemresa, till luleå och lämna av alla grejor och därefter till Sävast och lämna tillbaka släpet. Sen bar det av till Luleå igen och därefter for vi förbi Robbans mamma och drack lite te.
Sen for vi hem och Robban började tapetsera..

Blev riktigt snyggt i sovrummet nu : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0