Helt enkelt för lite tid?!

Jag är verkligen världs sämst på att hinna med och blogga!
Ibland hinner jag helt enkelt inte för att jag drar på mig för tok för mycket jobb !
Och ibland även fast jag är ledig så stressar jag runt som att det är sista dagen jag lever.

Julen har vart kanon.. mycket ledig tid, umgåtts med familjen & vänner.
Men som alltid då man blir ledig lite för länge så blir man förkyld och jag blev det den 6 januari, dagen efter 17 timmars jobb. Undra om det var för att man stod ute och frös och grillade hamburgare ute i kylan i 1 timme ?!
Finns risk för det.
Iaf jag är fortfarande förkyld och hostan vill inte ge sig!
Nu är jag hemma i Boden/ Luleå hela Januari. . Mitt extrajobb i Piteå har stängt pga renovering. Så jag jobbar bakom en bar hela helgerna nu i Boden!
På veckorna försöker jag hinna med så mycket som möjligt, men hinner för det mesta ändå inte någonting!

Jag & Robban köpte färg till sovrummet för typ 2 månader sedan, tror ni ens vi har börjat med att måla,tapetsera eller ens tömma rummet? Niix!
Måste ta tag i det där till nästa vecka. Nu lär jag iaf inte hinna, jag jobbar både fredag och lördag kväll/natt!

Jag vill börja med långa promenader och försöka få tillbaka all energi jag hade förut. men vem vill promenera i - 20 grader? 



Hoppas på mer energi & varmare väder till nästa vecka! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0