Grattis Älskling!

Somnade 05.00 i natt och klev upp kl 07.30 i morse!
Jag hade bestämt mig att jag verkligen skulle ta mig upp för att måla det andra varvet på väggarna och jag gjorde det!
Hann dock inte riktigt med allt, en vägg fick vänta, klockan bara sprang iväg och helt plötsligt var den 09.00.
Jag gjorde frukost åt mig och Robert och sen snabbt in i duschen och därefter ta bilen och fara till Boden.
Kl 11.00 skulle jag klippa bort alla slitna toppar på håret och utväxten skulle äntligen försvinna!

När jag var klar for jag hem och satt och surrade med mamma och lillbrorsan i några timmar.
När posten hade kommit och jag äntligen fått tag på alla arbetsgivarintyg slängde jag ner dom i väskan och for mot Luleå igen.
Mötte upp Maria på stan och vi drog på cafet på Åhlens och drack Latte : ) Trevligt.
Drog och letade en present till Robert på stan ,  och jag visste verkligen inte vad jag skulle köpa riktigt.
Vi drog på storheden en sväng och jag hade i uppdrag och köpa en present från mamma o brorsan också. Mamma hade gett mig pengar och hon skulle inte hinna själv.
Så jag hittade en riktigt snygg lampa som behövs i lägenheten. Jag har fortfarande inte tagit ner julpyntet pågrund av att det komma bli så jävla mörkt och trist utan lampor.
Kom därefter på att jag skulle köpa en digitalfotoram till Robban, kom på att jag hört han nämna att han skulle köpa en sådant, och han hade inte hunnit med det ännu : )
Så en sån fick det bli.
Och den var riktigt snygg utrustad med kalender och fjärrkontroll och grejer!

For hem och började med middagen, därefter kom hans mamma, hennes kille, min mamma och lillebror!
Så det blev fika och tårta för hela slanten : )
Godaste tårta jag ätit på länge, köpte den på Trend Cafe på Storheden och det var typ som en prinsesstårta fast med vit marsipan och chokladtårtbotten och chokladkräm inne!

Efter att främmandet hade farit vart jag dötrött och det kändes att man inte sovit nått på  hela natten.
Gick och la mig och jag somnade på 5 sekunder typ : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0