En riktigt slö lördag!

Jag kom hem kl 04.10 i natt, jobbat nattklubb och efter stängning blev det pizzaätande! Gott ! Man är alltid små hungrig efter ett jobb pass, och man trycker i sig nå onyttigt även fast det inte är speciellt bra och äta sådär på nätterna!

Gick upp förvånansvärt tidigt i dag.. med tanke på att jag somnade ungefär vid 05.30 - 06.00.
Jag o Robban låg vaken och pratade, tar ett tag och varva ner efter jobb. Man har så mycket i tankarna och har så fruktansvärt mycket energi.
Så kl 14.00 pallade jag mig upp från sängen efter ett långt övervägande om jag skulle sova vidare några timmar till eller inte. Satte mig i vardagsrummet och fikade frukost med Mamma o Robert. Såg på nå tv program om turister i utlandet, var inte speciellt bra men jag kunde som inte sluta se de för det var som intressant på något sätt ändå.
Därefter började det någon dokumentär som handlade om två personer som var ihopväxta med varandra. Shit vad jobbigt. tänk när man vill sova ut och den andra personen inte vill det. Man kan ju som inte bara tänka på sig själv utan måste även ta hänsyn till den andra personen, och man kan ju aldrig vara själv och tänka och bara få vara för sig själv!
Jobbigt!

Har nyss fikat med Mamma, Mormor och Åsa. & suttit och surrat ett tag.
Nu sitter jag i vardagsrummet och försöker vara social men brorsan och Robban sitter o ser på hockeyn. Modo- Djurgården och det går riktigt uselt för Modo. .

Men men om 3,5 timme börjar jag jobba och jag är inte det minsta laddad.
Hoppas natten blir lugn och att det inte är allt för mycket idioter ute i farten!

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0