Andra varvet klart helt!

Jag vaknade kl 12 idag och kände mig utvilad! : )

Gick upp och duschade, därefter skulle jag pröva min nya vågtång som jag köpte igår. Men såklart så var ena lampan trasig och den funkade inte riktigt som den ska, så jag måste tillbaka med den till Coop i morgon. Orkade inte börja dra ut bilen och fara iväg nu.
Sen åt vi snabblunch, Varmkorv m bröd innan Robban for och jobbade.

Jag gjorde mig klar för målning och ställde mig och målade sista väggen som jag inte hann igår. Såklart är det ju en annan färg på tapeten där eftersom det har stått garderober framför den väggen innan vi slängde in dom i klädkammaren. Så det räckte inte med två varv utan måste sen ikväll måla ett tredje varv. Räcker inte det vet jag inte vad jag tar mig till : )

Nu Glamour tittande och därefter kommer Robban hem med Lasagne ifrån Mamma! : )

Ska försöka få in lite bilder sen ikväll på målningen Före och Efter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0