20 Januari 2009 - Tisdag!

Vaknade till några gånger av Roberts jävla telefon som ringer hela morgonen alla dagar i veckan! 
 
Han for iväg och jobbade och jag vaknar ju såklart inte av alarmen eller någonting så kl två då han kom hem full av energi var det bara gå upp för då skulle han äntligen börja måla taket : )
Jag fick en chock och var tvungen och nypa mig i armen för att se om jag fortfarande drömde eller om det var verklighet!
Tur det var sant!

Han målade taket därefter for vi iväg till storheden. Handlade slipgrejer på Biltema och fiskmat till fiskarna!
For hem och jag började måla väggarna! : )
Var klar vid 00.00 tiden och mäkta stolt för nu var vi en bit på vägen äntligen : )
Vi la oss på madrassen i vardagsrummet och tittade på Andra Avenyn och sen skulle vi sova!
 
Men som vanligt, Jag somnade 05.00 ! !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0