19 Januari 2009 - Måndag

Jag kunde inte alls somna i natt utan kl 09.00 på morgonen var jag fortfarande vaken!
Tänkte att jag skulle försöka hålla mig vaken hela dagen då eftersom det kändes som om att jag var tvungen och försöka få tillbaka dygnsrythmen.
La mig och såg klart på sex and the city filmen som jag så stort började att se på igårkväll.
Somnade när Robert for till jobbet och såklart sov jag till kl 17.00. Hur smart var det då?

Var vaken sen och vi skulle se på Hockeyn.
Robert låg på minus för att han fortfarande inte har börjat måla taket . och jag kan inte måla väggarna förrän han är klar med taket. Det är 2 månader sedan som vi köpte färgen! Suck.

Somnade under hockeyn och vaknade åter igen vid elva tiden.. LESS!
Såg på tv ett tag och skulle sedan försöka sova igen.

Klocken 04.30 somnade jag äntligen! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0