18 Januari 2009 - Söndag

I natt jobbade jag 21.30 - 04.00 !
Efter jobbet fick jag vara chaffis och hämta brorsan hos nå kompisar och därefter hem.
Surrade på med mamma och lillebror ett tag innan jag åter satte mig i bilen och for till Luleå och Robban! : )
Han satt uppe och väntade på mig med att spela nå tråkigt tv-spel!  Typiskt killsysselsättning!
Vaknade som vanligt sent och har vänt på dygnen igen.
Gjorde absolut ingenting vettigt.
Vi for och hälsa på Maria och Jocke ett tag.
Jag och Maria satt och surrade på om allt möjligt, och sedan spöade jag henne i kortspelet GIN! : )
Hon fick flera hundra poäng medans jag gick ut med 0 poäng!

For därefter hem och myste på framför en film! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0