Undra varför?

Undrar varför man ALLTID och då menar jag ALLTID ska behöva vara arg på A-kassan eller Arbetsförmedlingen?
Det är alltid likadant då man ska stämpla..A-kassan nöjer sig aldrig med dom papprena dom får och Arbetsförmedlingen tycker man ska söka massa skit jobb som man inte ens vill ha!
Jag skulle kunna skriva så mkt längre test om hur kass dom är på alla sätt, men jag orkar inte ödsla min energi på dom längre!

Helgen har vart rätt så lugn och skön faktiskt..

I Fredags så lagade Robban middag och vi myste framför film med godis och popcorn!

I Lördags sov vi ut och därefter gav vi varandra alla hjärtans dag present! ..Jag fick ett smycke till mitt armband ..det var format som en sten typ och så stod det: ps I love you !
Hur gulligt var inte det? =)  Sen har han tydligen beställt en till länk som ser ut som ett cocktailglas...åh han är underbar !
Sen for vi iväg och solade på Sun Tan...det var nya rör och jag brände mig litegrann! :/
Hem och duschade och sen drog vi till hans mamma och dom...Han syster fyllde år så de blev fika med smörgåstårta och marängtårta med hallon...Gott  =)
Vi såg hockeyn där borta och gick därefter hem, jag packade ihop lite grejer och for hem mot Sävast...Såg på Melodifestivalen och kl 22.00 var det dags för jobb igen!
Jobbade till kl 04.00 och sen var det bara och sova!

I Söndags blev det inte och sova så jätte länge, gick upp redan vid 12 och då hade jag nog inte somnat förrän kl 06.30 i morse...Robban kom hit och jag, han och mamma for till Skellefteå och Clemensnäs och kikade på brorsans hockeymatch..Dom var tvungen att vinna för att hålla sig kvar och ta sig till play off...tyvärr så förlorade dom och åkte därmed ut...Säsongen är över!
Vi åkte hem och fikade och såg på Beck!




Min Lillebror =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0