Söndag och Februari.

11 släpade jag mig till datarummet och letade bland påsarna som jag fyllt med grejer från medicinskåpet..
Hittade iprenburken typ längst ner, fick fram två tabletter som jag var tvungen och ta för att få bort den där jävla huvudvärken och värken runt ögonen. . Jag kunde varken kolla uppåt, neråt eller åt sidorna..endast rakt fram och inte för länge! Jobbigt...jävla bihåler:/
Roberts kompis och hans tjej som sovit här hela helgen for i samma veva, robban ville att vi skulle gå och vila ett tag till..och såklart vi somnade och vaknade kl 16.00 . .just snyggt eller inte!
Drog mig upp och vi åt tacos till middag. .sen for  vi och köpte godis i stan innan vi begav oss till Sävast och mitt hem!
Åt godis och såg på tv ..myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0