Repris av melodifestivalen!

Jag & Robban hade sovmorgon idag igen! =)
Välbehövligt efter en sen natt och fest.

Och nej ingen av oss är faktiskt bakis! Skönt !!

Blev middag, och lite fix sen tog vi min bil och for ut i snöovädret.
Hemskt att köra bil så jag vägrade det var Robban som fick köra.  Jag har svin dåliga däck, trasiga torkarblad, och massa spricker i hela rutan..Tror du man kör frivilligt med en sån bil i detta väder?
Robban svor en aning kan jag lova er..

ikväll har jag sett reprisen på melodifestivalen och ätit godis! =)
Men seriöst Caroline af ugglas?!?!?! vad fan gjorde hon där...seriöst och nu har hon två jävla chanser att ta sig till final...usch! Detta med melodifestivalen är fan fiaskoo.. I försig så var Emilias låt rätt bra och Alcazar var helt överlägset bra..Men Scotts var ju charmigast! =) Nej jag hoppas verkligen det är bättre låtar nästa helg...men byt ut programledaren henne orkar man ju verkligen inte se på varje helg nu i flera veckor..!!


:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0