Lördagen består av hockeymatch & 30-års fest!

Uppstigning efter en skön sovmorgon!
Dusch, fix och en snabb frukost innan man var tvungen och gå ut i kylan och snön.
Ishallen var nästa stopp och en spännande och viktig match mellan Boden - Lycksele väntade! =)
Lycksele tog ledningen med 2-0 och det såg för ögonblicket tungt ut med vinst.
Men tillslut efter 60 minuter så stod det klart..en viktig vinst för Boden! =) kanon bra.

Sen for jag och Robban hem till mig och snabbfixade oss och mamma kom med pizza som vi snabbt åt.
Därefter skjutsade mamma oss till Kyrkbyn och Jockes 30-års fest.
Blev smörgåstårta, frågetävling, vin osv... Trevligt =)

Blev hemresa vid 02 tiden..och jag skulle se melodifestivalen, men det fanns inte på internet och det gick inte och ladda hem...Hur dåligt är inte det? ?
Jag som verkligen ville se det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0