Kan det aldrig bli varmare?

Såå fruktansvärt less på denna kyla..när man vaknar och stiger upp och kollar på termometer så visar den -7 grader endast...Och dom jublar man av lycka...Äntligen =)
Men så ikväll när man ska dra iväg mot luleå och sitter och äter middag med brorsan och mamma, då visar termometern -17 . . varför måste det hela tiden vara så satans kallt?
Jag vill att all snö ska försvinna, att det ska bli +30 och strålande sol. . .ge mig sommar nu =)

Idag har jag inte pysslat med speciellt mycket..när jag tittade mig i spegeln så insåg jag att man är så jävla blek under vintern och man går runt och känner sig som ett levande lik...Så jag for faktiskt och solade första gången på väldigt länge nu...Skönt som fan och man fick sig nog lite färg iaf...Nya rör så det hettar en aning i ansiktet kan jag meddela..jag har alltid en förmåga att ha på ansiktsförstärkningen och den slår jag inte av i första taget..

Sen ikväll skulle jag och robban dra förbi maria och jocke och spela lite scene it...dom har nämnligen köpt det på svenska så de va vi ju tvungen och premiärtesta! ..Alla klagar alltid på att jag är så jävla seg...men jag var där 1 timme före Robban...undra vem det är som är seg egentligen? Nu undrar ni nog varför i hela friden vi var där  olika tidpunkter..men det är faktiskt för att jag var hemma i sävast och han hemma i luleå.! =)

Jag förlorade såklart i spelet iaf..
Men men revansch en annan kväll =)

Nu ska jag hämta täcket och lägga mig i soffan och se på film ett tag innan det är dax att gå och lägga sig..jag jobbar nämnligen i morgon =)


:-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0