Fredag 30 Januari år 2009.

Vi gick upp klockan 10.00 idag, snabb dusch och iväg till Storheden.
Drog runt på lite affärer och skulle kika ifall vi hittade en blandare till köket.. Robban skulle ha en cool som typ ingen annan har, haha!
Efter mycket om och men så hittade vid en på Coop Bygg, en jävligt bra affär må jag säga..där iaf så blev de inte den Robban ville ha utan jag fick bestämma! : )
Den var snygg i vilket fall som helst.
Drog iväg och fikade på trend cafe. . blev kycklingmacka med cola light, mums!
Sen ringde mamma och ville att jag skulle följa med hon till toys r us och köpa en present till ett av våra dagbarn som fyller år i veckan.. Vi gick där inne ett tag och jävla va coola grejer det finns! : )
Till slut hitta vi nå transformers grej, han surrar ju om det hela tiden så han lär ju bli överlycklig..

Sen skjutsade mamma hem mig till Robban och dom hade dragit iväg till tippen med alla gamla köksgrejor och hade inte riktigt hunnit tillbaka.. Dom hämtade upp mig en kvar senare och så for vi och köpte vin och lite cider..
När jag kom hem gick jag och la mig och sov middag ett tag, var välbehövligt för jag var så jävla trött!..sen vakna man av att dom höll på kapa bänkskivan till köket! Snyggt  =)
Gick upp och drack lite vin.
Klockan 21 kom maria förbi och vi hade bestämt att vi skulle dra ut på krogen här i luleå
Blev sen middag och sen fix inför utgång.
For på Olivers, var kul faktiskt! : )
Rätt bra med folk och typ inte så mycket idioter.
Men det finns ju alltid personer som är mer pinsamma än andra.. men det är bara skratta åt det!

Kl 03 hämtade Marias kille oss iaf, och då blev det hem och sova!



Jag har äntligen hittat Världens Finaste KILLE! =)
Och vet ni ??
Han är MIN Förevigt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0