27 November

Igår kväll innan jag gick o la mig, kom jag på att jag nog skulle gå upp rätt tidigt, åka och sola eftersom dom hade satt in nya rör i solariumet och därefter hinna baka lite pepparkakor så man kan adventsfika på söndag! Men jag borde känna mig själv. Jag är ALLTID död på morgonen och kommer mig ALDRIG upp i tid.

Klockan ringde kl 11.00 och mamma väckte mig kl 11.45 och då blev det rätt panik, skulle nämnligen börja jobba kl 14 och då i PITEÅ!! Kaoos, fick stressa järnet och var på jobbet prick 14.02 och då hade jag åkt kl 13.10 . . Nämner ingen hastighet eller nånting. Jobbat till kl 00.30 och trött som man är när man ska köra upp på Mosters gård, vad händer ? Min bil lägger av och garanterat startar den inte i morgon bitti alls..Så tur att man har världens bästa pojkvän , Robert är nu på väg hit och ska sova med mig hos moster och sedan kolla upp vad som hänt med bilen i morgonbitti.. Sockerhjärtat :-*

igår förövrigt var det stan med Maria, sedan slog jag på stort och skulle äntligen köpa dom där hissgardinerna jag tänkt till Roberts vardagsrum ett tag nu. Hittade vita på Hemtex så jag köpte dom. När jag väl kommer hem och ska sätta upp dom märker Maria att det är röda fläckar på ALLA gardinerna och det visar sig att det är rostfläckar!
Tillbaks till hemtex och lämna tillbaka dom och så klart hade dom inte nå nya i varken vitt eller grått! Sedan järnet till Boden och se på Lillbrorsans hockeymatch. Dom vann förövrigt med 8-3 över Kalix och brorsan låg bakom 1 mål och 2 ass :D grymt bra!  Efter hockeyn blev det middag på MAX och hem och se på film med Robert.


Nu ska jag fika och sen blir det och sova så man orkar jobba tolvtimmars pass i morgon!

:-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0