18 November

Tisdag 18 November kl: 22.09

Jag tog en sovmorgon igen, är jag totalt för lat för att gå upp före kl 12 eller är det för att jag känner mig rätt krasslig?
Måste iaf ta och bli kry tills fredag, kan inte börja ett nytt jobb med att göra halvdåligt ifrån sig och jag tänker absolut inte sjukskriva mig, det finns inte med på kartan!

Jag var på ARBETSFÖRMEDLINGEN idag !
Första gången jag fick en snäll person. Och jag ska inte dit förrän i FEBRUARI igen, Ja ni läste rätt : )
Men som sagt man måste söka jobb i hela landet, så dom börjar väl gorma snart . .Men dom gör det tydligen inte för att jävlas? men varför ska man då splittras från sina nära och kära, och bara packa väskan och flytta till en helt ny stad?
Nej jagf förstår inte riktigt Sveriges ideer.

Nu GLASS MED HALLON & MYS framför en film med ROBERT ! 

:-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0