Första dagen.

Hej, Har haft en blogg ett tag men aldrig använt den?
Men nu känn jag att jag ska börja försöka använda den när jag ändå har haft tid och skaffa en.
Kom hem från jobbet för drygt 1 ½ timme sedan. . första dagen jag jobbade själv i receptionen  . . gick faktiskt hyffsat bra hade förväntat mig att de skulle bli mer kaos än väntat .
Men de finns ju en del fel som måste försöka rättas till i morgon. . borde egentligen ta och sova börjar kl 06.00, men jag är så uppe i varv.

I helgen som var, var jag faktiskt ledig för en gångs skull.. känns som om jag bara jobbar jämt och inte hinner göra nånting. . men i fredags drog jag och maria ner till övik . .stannade till i Umeå och shoppade lite, men det är lite konstigt och försöka hitta nånting i en stad man typ aldrig är i. . . Blev lite fest, grillning, hockey , fika, shopping och umgåtts med trevliga människor.
Faktiskt skoj : )
Örnsköldsvik är faktiskt en stad jag skulle kunna flytta till en vacker dag, jag trivs verkligen som fisken i vattnet där och jag har faktiskt börjat tröttna en del på Boden. . Men det är här dom flesta av mina kompisar , min familj och mitt jobb finns!
Sen när vi väl skulle ta oss hem i Söndags så började bilen krångla i Bygdeå , de var termometern som hade gått sönder, men som tur var gick det och köra !
Vad fan hade vi gjort om de inte gått?


Nu har jag invigt min blogg, kommer nog mera i morgon. för nu måste jag sova!

/ M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0