18 Maj

Klockan 15.00 orkade jag mig upp från sängen idag, men är fortfarande lika trött som jag var när jag väl somnade inatt . . Har legat och slöat halva dagen, åt middag och sen for jag ut och gick i spöregnet i 45 minuter, välbehövligt, men satan vad kallt, alla kläder var tvungna och hängas upp på tork när jag kom in och själv skyndade jag mig in i duschen för att minska chansen att bli sjuk.
Därefter låg jag och halvsov framför tv:n tills andra avenyn började, såg på det och sen är jag en sån person som aldrig kan vänta tills avsnittena sänds i tv så jag knapprade in på svt:s hemsida och tjuvkikade på morgondagens avsnitt.. Jävla vad arg man blev och det är sjukt spännande.. Dock så fick man inte se på tisdagens avsnitt utan det sänds på tv:n på tisdag klockan åtta.  ! Typiskt..

Imorgon börjar jag jobba klockan 06.00  ! Jobbig tid och stiga upp , menmen man får ju sluta relativt tidigt ändå!

Nu ska jag nog gå och kika och se om jag hittar nått intressant och se på tv:n eller någon bra film i min dvd samling som man kan ligga och kika på innan man somnar. .
Kommer garanterat bara hinna slå på filmen så somnar jag, det brukar ju alltid bli så.

Adjö / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0