15 - 16 Mars.

Igår blev inget bloggande . . Upp och jobbade kl 06. 00 , slutade kl 15.00 och sedan så blev det en fika på stan med Malin och bara sitta och prata en massa. . Därefter bar det av hem och jag hade bara lust och gå och lägga mig och sova ett tag, men hade lovat Krille en promenad och jag kan inte svika. . Somnade från och till när jag såg Glamour och sedan blev det en 45 minuters lång promenad med Krille. . Trevligt : )
Middag, dusch och tv:n . . orkade se lyxfällan och halva efterlyst. . sedan somnade jag med täcket på soffan . . Vaknade kl sju i morse av att jag hade nackspärr.. . Klev upp igen kl 08 för jag skulle börja jobba kl 09 !
Vi hade 149 lunch idag och det är jävligt ovanligt för en fredag, men iförsej så är det ju fredagen innan löning, så folk kanske inte har råd. . Nu ikväll har de inte hänt speciellt mycket , jobbade till kl 19.00, satt och gjorde drinklisterna klart så nu finns dom garanterat på bordena i morgon!

Talang tittande och godispåsen är det som gäller för mig, och nu är det ju såklart hockeymatch också !
Får se om jag klarar mig igenom hela matchen, vilket jag inte tror. . .

och kära läsare i morgon hoppas jag att ni beställer en Calippo i baren av mig,  lär vara en grym drink : )


Ciao / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0