Cirka två år sedan!

Jag är verkligen inte bra på det här med blogg...har inte uppdaterat på ungefär 2 år sedan
Jag vet, det är mycket dåligt av mig nog för att jag inte hann få så jätte många läsare eftersom det inte hunnit bli så mycket inlägg under min bloggtid.

Sist jag skrev hade jag varit tillsammans med Robert i 6 månader, bodde i Boden hos mamma, jobbade på Piteå Havsbad.

Nu har jag och Robert vart tillsammans över två år, hunnit vara gravid i 38 veckor och 6 dagar, fått världens underbaraste son Rasmus, flyttat till Luleå, inte jobbat som bartender på 1.5 år..Och jag trivs med livet! : )

Just nu är jag mammaledig med Rasmus och det är verkligen det bästa som finns..Jag njuter verkligen varje sekund jag få dela med honom...Varje dag får jag skåda hans nya framsteg.
Däremot så har jag börjat jobba lite då och då nu igen, men då är Rasmus hemma med sin Pappa eller sin Mormor. Tror han uppskattar att inte bara umgås med sin mamma hela dagarna.

Vem hade kunnat tro att jag äntligen skulle hitta min prins i livet och att jag skulle vara mamma vid 23 års ålder sist jag skrev i bloggen? Inte jag, men jag längtar verkligen inte tillbaka till mitt förra liv.
Jag har hunnit lära känna massa nya underbara människor och har vuxit som människa och stärkt mitt självförtroende massor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0